KORONA VS BEN !

Benim Hayatımda Korona'nın Yeri


Merhaba Arkadaşlar, yine bilgisayar başında blog yazmaya hazırlandım. Yazmayı seviyorum içimi en iyi bu şekilde aktardığımı düşünüyorum. 

Bugün 2020'nin başlarında Türkiye'ye de bulaşmasıyla bildiğimiz, dünyayı esir alan koronanın hayatımdaki yerinden bahsedeceğim...:) (Allah'ın belası korona)

Bildiğiniz gibi korona Türkiye'de Mart ayının başlarında çıktı. O günden sonra ne mi oldu? Acele bir şekilde ilk uçakla evime döndüm. Uçakta nerdeyse herkes maskeli hatta virüsten korunmak için güneş gözlüğü bile takan vardı.



Böyle bir şey değildi tabii ki de. Abartmayın canım sizde :D 

Evime geldim, her akşam televizyondan virüse yakalanan hasta sayısı ve ölü sayısını takip ediyorduk. Seçim sonuçlarında tüm Türkiye televizyona kitlenir ya; aynen öyle bir durumdu fakat bu daha ciddiydi. Günler, günleri takip etti, psikolojimiz bozuldu. Evden çıkamamanın zorluğunu yaşadı herkes gibi ben de. Evdesin ve yapacak hiçbir şeyin yok.

Düşündüm; madem yapacak hiçbir şey yok; ben de gardırobun üstündeki gitarı indirdim bir güzel. Şöyle bir inceledim, lise 3'te almıştım. Artık öğrenmenin vakti geldi diyerek başladım çalışmaya. Ama kursa gitmedim, nereye gittiğini sanıyorsun sen! Virüs var, her yer kapalı... Yapacak bir şey yoktu. Açtım youtube'u yazdım gitar kursu çıktı baba sana 1500 tane video :D. Baktım birkaç tanesine, buldum yararlı olanları. Temmuz ayına kadar kendim çalıştım. Bırakasım gelmedi mi. Çooook. Yapamıyorum diye bırakmak istediğim zamanlar çok oldu ama bırakmadım. 


Çalışırken, ilerde çalabilir miyim çalanlar kadar cool olabilir miyim diye düşünmeden edemedim. Şu fotoğrafataki herif gibi değilim şu an merak etmeyin, çalıyorum ama cool değilim arkadaşlar :D.Üstelik sesim de o kadar iyi değil. Gitar benim neyime kii . Neyse sus sus.
 Ben daha çok şu kadına benziyorum;


Korona o kadar pahalıya patladı ki bana 65 yaşında gibi hissediyorum artık. Bu teyzem gibi duruyorum çalarken. (Öperim ellerinden) 
Buradan anlıyoruz ki koronanın bana sağladığı tek fayda; gitar çalabilmem için zaman yaratmasıydı. Başka olumlu bir şey düşünemiyorum virüsle ilgili.
Gelgelelim olumsuzluklarına; OYNAT BAKALIM

Öncelikle ilk çıktığı zamanlarda dışarıya çıkamıyorduk bir şey olur diye. Çıkınca da gerekli tedbirleri alıyorduk. Bize buna mecbur edenler utansın yarabbialemin.
Derslerim online olarak başladı bir süre sonra. Her hafta ödevler, dersler ardı arkası kesilmiyordu. Evde bilgisayar başında ödev yap, yemek ye sonra da uyku derken; spor denen bir kavram vardı eski hayatımda; şimdilerde yok maalesef ki. Kendimi değişik hissediyordum. Bir görselle anlatacak olursam;


Aynen kendimi böyle görüyordum. Tabii biraz daha kilolu canım, bu kadar zayıf olsam daha nee :D.
Böyle ilerlerken hayatım birazcık kilo aldım. Bunu yazarken Model'in bir şarkısı geldi aklıma. Durun linkini atıyorum. https://www.youtube.com/watch?v=e6b4kQkgD-Y hiç iyi değildim yaa.

Yaz mevsiminde ne yaptın diye sorsanız; ben düşünürüm şöyle  on saniye. Gerçekten ne yaptığımdan emin değilim ve hatırlamıyorum. Birkaç günlüğüne denize gittiğimi hatırlıyorum tek. Korona vardı evet ben denize gittim. Bağırmayın bana yüzmeyek mi yani aaa :D



Denize gittim deyince böyle bakıyorlardı :D



Şimdi Kasım ayındayız; bu zamana kadar iş yerinde çalıştım. (Dersler başlayana kadar) Orda da normal değildi psikolojim. Benim psikolojim hiç iyi olmuyor arkadaşlar alıştırın kendinizi... Sürekli İstanbul hayaliyle yatıp kalkıyorum. Orda neler yaptığım geliyor aklıma. Her anlamda çok güzeldi her şey. Özlüyorum ve bunu benden götürdüğü şey çok fazla.. Neyse duygusala bağlama hele.

Birkaç arkadaşıma da bulaştı bu Allah'ın illeti. Korkulacak bir şeyleri yok çok şükür ki. Nerden geldiyse başımıza hayatımızın içine etti bu ne. Şimdilerde çok kişiye bulaşıyor ama çabuk atlatılıyor. Allah  kimsenin başına vermesin..

Lafı çok uzatmaya gerek yok. Neredeyse 1 yıl olacak bu sürecin başımıza geleli. Hala da bitmedi devam ediyor ama hayat da devam ediyor bir şekilde. Gerekli tedbirleri alıp hayatımıza devam edelim bakalım... (Açın lan şu okulları yetti canıma hee) Susturamıyorum bazen içimi de :D. 

Herkese virüslü geceler, pardon iyi geceler diyecektim :))








    







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öğrenci Günlüğü, 1 Gün Boyunca Ne Yapıyorum

SOSYAL İKİLEM BELGESELİ VE ELEŞTİRİLERİM

Uzun Zamandır Yoktum, bi selam verin :d